Vánoční koledování v Kostele sv. Václava

Jak to nejlépe vyjádřit??? Jednoduše - kostel praskal ve švech. S údivem jsem pozorovala dav lidí, který šel po schodech ke hřibitovu. Když jsem přišla do kostela a viděla tu spoustu příchozích, prolétla mi hlavou myšlenka:"Kdybych nosila klobouk smeknu". Smeknu především před paní Alenou Chovostovou, která tuhle akci zorganizovala. Smeknu přede všemi, kteří přišli...:). 

Ve dvě hodiny zahájili koledování svým vystoupením Vávrovi, zahráli nám krásné tři skladby. Po té nám páter Artur rozdal texty koled (což například u mě bylo třeba, že má Tichá noc čtyři sloky jsem ani nevěděla :))). Za doprovodu Vávrových jsem všichni sborem zpívali, seč nám dech stačil :). Celé posezení zakončil páter Artur svátečním slovem o Vánocích, které bylo velmi milé a pro mě překvapivě i vtipné. 

Z celé akce mám moc hezký pocit a doufám, že i všichni, kteří přišli. Dle mého odhadu nás bylo víc jak dvěstě. Paní Chvostová rozdávala na památku fotku interieru kostela i datem, na každého příchozího se nedostalo, ale každá rodina si obrázek odnesla. 

A dostali jsme úkol :), máme rok na to doučit se koledy..... 

P&P

A kdo nebyl, může se podívat na pár fotografií:
pohled shora, z pohledu muzikantů (autor fotografie: Anička Vávrová)

(autor fotografii Daniela Králíková)

 

SEO