dopis od pana Čabrady

Dobrý den,

také jsem se zúčastnil minulého obecního zastupitelstva obce Stráž nad Ohří a rád bych se s vámi podělil o jeden poznatek.

Petra Mourková se pustila do těchto webových stránek a podařilo se jí vytvořit projekt, který nemá široko daleko obdobu. Vytvořila živé stránky, díky nimž se daří ještě lépe propojovat lidi, kteří mají vztah k Boči a okolí a zároveň se jí podařilo vytvořit určitou kroniku obce, která zaznamenává důležité události v obci a bude schopná (pokud Petra vydrží) vyprávět lidem, kteří přijdou po nás, jak a kdo tu žil (na minulém zastupitelstvu jsem viděl zápis do oficiální kroniky Stráže nad Ohří a věřte mi, že to neřekne nikomu nic).

Na minulém zastupitelstvu obce Petra vznesla opětovně prosbu o příspěvek obce na zaplacení pronájmu prostoru pro webové stránky na internetu (inspirovaná prosbou včelařů o příspěvek na nákup kompresoru v hodnotě 25.000Kč, který byl kladně protlačen vedením obce). Byla odmítnuta s poukazem na uveřejnění kritického otevřeného dopisu směrem k vedení obce od paní Chvostové na stránkách Boče. Při minulých žádostech, u kterých jsem byl, byla neustále tlačena do přesunu webových stránek pod stránky obce Stráž nad Ohří.

Po minulém zastupitelstvu jsem tedy nabyl dojmu, že od obce žádný příspěvek na webové stránky nedostane a pokud chceme udržet tyto úžasné webové stránky nezávislé a minimálně ve stejné podobě jaké jsou, není úplně fér, aby do toho Petra vkládala svůj volný čas a ještě platila peníze ze své kapsy na provoz stránek. Navrhuji tedy, abychom na provoz stránek i bez obce složili, protože se mi už příčí, aby Petra musela neustále chodit žádat na zastupitelstvo a byla pod různými záminkami odmítána.

Kdo by byl ochoten přispět nějakou částkou, ozvěte se prosím Petře a moc jí pomůžete udržet tyto stránky na stejné úrovni a třeba je i vylepšit.

Myslím si, že je to projekt, který opravdu stojí za to podpořit a především je to projekt pro nás všechny.

 

S pozdravem

Daniel Čabrada

SEO